KoRo Handels GmbH to dynamicznie rozwijająca się firma z branży spożywczej. Firma została założona w 2014 roku w Berlinie i początkowo działała jako sklep internetowy ze środkami czystości w dużych opakowaniach. Dzisiaj KoRo oferuje przede wszystkim trwałą, naturalną oraz przetworzoną żywność, a także akcesoria i sprzęty kuchenne. Produkty sprzedawane są głównie poprzez własną stronę internetową www.koro-shop.pl.

Poza Niemcami, które są największym i najstarszym rynkiem, KoRo sprzedaje obecnie swoje produkty w 16 różnych krajach w Europie, z czego tylko w 2021 roku firma poszerzyła swoją działalność o aż 10 krajów, w tym Polskę. W ramach kolejnych inwestycji KoRo przygotowuje się do wejścia na 3 kolejne rynki, w tym pierwszy pozaeuropejski, czyli Stany Zjednoczone.

Dzięki krótkim łańcuchom dostaw, stosowaniu wydajnych procesów i dużym opakowaniom, KoRo sprawia, że żywność wysokiej jakości dostępna jest dla wszystkich w uczciwych cenach. Jednocześnie firma dąży do ograniczania marnowania żywności oraz redukowania ilości odpadów opakowaniowych. Poprzez swoją działalność KoRo realizuje wizję stania się wiodącym dostawcą żywności i towarów w Europie konsekwentne wdrażając pięć podstawowych zasad: jakość, krótkie łańcuchy dostaw, duże opakowania, uczciwe ceny oraz transparentność. W ten sposób KoRo zbliża producentów i konsumentów, a także łączy konsumentów z produktami. Dzięki transparentności konsumenci mają wgląd w procesy i decyzje handlowe KoRo, co przejawia się m.in. w opisach produktów na stronie, które zawierają wyczerpujące informacje o tendencjach cenowych, pochodzeniu, składnikach oraz wartościach odżywczych.

 

Szeroki asortyment produktów obejmuje m.in.:

  • Orzechy – naturalne, w przyprawach, w czekoladzie
  • Kremy orzechowe i inne produkty do smarowania pieczywa
  • Suszone i liofilizowane owoce oraz daktyle
  • Superfoods
  • Różnorodne słodkie i słone przekąski – zarówno w dużych opakowaniach jak i pakowane pojedynczo np. daktylowe kulki mocy oraz batony
  • Produkty do gotowania i pieczenia – m.in. przyprawy, ryże, makarony, alternatywy mięsa, zamienniki cukru
  • Napoje – kawa, herbata, napoje roślinne, soki
  • Artykuły niespożywcze – sprzęty kuchenne, naczynia, słoiki do przechowywania i inne akcesoria

Produkty charakteryzują się możliwie najprostszymi składami i brakiem zbędnych dodatków, a duża część asortymentu to produkty organiczne lub wegańskie. Różnorodność produktów sprawia, że oferta KoRo przekonuje do siebie nie tylko klientów indywidualnych, ale także klientów B2B z branży spożywczej oraz sektora HoReCa. Produkty KoRo sprzedawane są m.in. w sklepach typu zero-waste oraz małych sklepach ze zdrową żywnością, a także są wykorzystywane w kawiarniach oraz restauracjach. W Niemczech produkty marki KoRo można znaleźć także w sklepach stacjonarnych znanych sieci takich jak Rewe, Edeka, dm czy Alnatura.

KoRo oferuje różnorodne formy współpracy w zakresie B2B od regularnej sprzedaży produktów, przez zamówienia hurtowe w niestandardowych opakowaniach, aż po markę własną – wszystko to na specjalnych warunkach. W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat szczegółów współpracy oraz dostępu do rabatów zapraszamy do kontaktu mailowego: [email protected].

Newsletter
close slider

Zapisz się do newslettera